tisdag 13 januari 2009

Ny och fräsch?

Så drabbades vi också av kräksjukan och där gick den helgen, men tur att det går över ganska snabbt. Sonen var dock väldigt ömklig i flera timmar och fick hög feber, så det räcker för denna vinter tycker jag. Lyckligtvis blev jag inte drabbad ska jag säga. Men vilken start detta år har fått. Först blev jag förkyld i över en vecka och sedan fick sonen kräksjukan... förhoppningsvis är dessa första veckor på året inte talande för resten av året för jag ser verkligen fram emot ett bra år detta år! (Bilden på syster, systers vän, systers pojkvän och sonen är från Asperö då vi tog en nyårspromenad den 1 januari).

1 kommentar:

Nina sa...

Vilken fin bild! ser härligt ut. Hoppas ni mår bra nu. I så fall skulle vi kunna träffas i Huddingehallen på lördag förmiddag och simma? kram