måndag 5 januari 2009

Fem dagar

Nu är det fem dagar in i 2009 och det känns förunderligt skönt med ett år nytt trots att näsan rinner och magen krånglar. Lite influensa är väl bra som inledning på de nya året, eller? Jag blev precis avlöst av sonens pappa här under eftermiddagen och ska nu försöka kurera mig genom att äta grönsakssoppa (den enda mat jag har hemma ) och ta ett varmt bad (känner mig frusen och febrig samtidigt) och sen se på filmen Thelma & Louise som visas på TV, så är det nog snart en frisk och kry person som är redo att möta det nya året. Vad förväntar jag mig? Mycket kärlek, att få jobba kvar på mitt nya jobb (där jag vikarierar), mindre stress och fler promenader samt fina möten med nya vänner och gamla.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fint att du sköter om dig.
Håller tummarna för jobbet!