tisdag 30 december 2008

Skidåkning mon amour

Igår var mitt eviga span och jag ute och tog en öl på Bishops Arms på Kungsgatan. Det var en trevlig kväll. Vi talade om tatueringar (alltid velat ha men ej vågat), föräldrar (det som är bra/dåligt/svårt), alkohol (öl och vin i mängder), böcker (Jens Lapidus bl.a.), resor (Barcelona bl.a.) och skidåkning. Det uppdagades - till min stora förtjusning- att mitt span gillar att åka skidor precis som jag. Så vi började planera en gemensam resa till Hundfjället för att åka skidor under en helg i februari. Hans kusiner bor där i ett stort hus så boende vore inget problem. Det blir säkert trevligt (om det blir av) och jag får väl ta med mig en flaska Tequila och hälla i honom så kanske det händer ett och annat utanför skidbacken också ;-)

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Men du skulle ju inte supa honom under bordet! Var det inte den planen som var så dålig? Fast det låter trevligt med skidsemester. :)

Unknown sa...

Ha ha, naughty girl! :D
(Inte läser han väl din blogg bara? :)