måndag 16 februari 2009

Nätdejtande here I come

Nu har jag börjat prova det här med nätdejtande men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Tydligen är jag ganska populär på nätet ;-) men det beror nog mest på att jag har lyckats få fram en ganska tjusig bild på mig själv, ser ju inte så flashig ut egentligen! Hittills har det varit någon enstaka kille som har verkat intressant av alla som kontaktat mig, eller vad sägs om Pontus, 44 som har en båt och bor på söder? Eller Johan, 36 som är uppvuxen i Lidköping (västgötar gillar vi!) eller Patrik, 40 med tre-årig son? Ja, jag vet inte om jag tror på att sådant här kan fungera för mig men det skulle vara kul att gå på några dejter bara för att få träna sig i hur man gör. Efter tio år i förhållanden är man ju helt bortkopplad från allt vad dejtande innebär. Jag återkommer med rapport när tillfälle till dejt ges!

1 kommentar:

Nina sa...

Allt låter otroligt spännande. Låter bra med han som har en son och båtar gillar vi och västgötar okcså... Ser fram emot att höra fortsättningen. Det är bra att du gör något spännande så att man kan få höra om det när mina egna kvällar är så FÖRUTSÄGBARA.