söndag 23 november 2008

Morbror Edon

Efter många bra dagar och mysiga möten med nära vänner den senaste veckan, och en känsla av att allting har ordnat sig och håller på att falla på plats i mitt liv så fick jag ett telefonsamtal igår från min kusin som berättade att min morbror hade gått bort. Ja tiden stannar till. Det är så tråkigt när någon man tycker om bara försvinner från ens liv och jag känner så mycket med mina kusiner och min moster som måste gå igenom detta jobbiga nu som jag gick igenom för tre år sedan. Även min son blev ledsen av nyheterna eftersom han var väldigt förtjust i sin släkting som han kallade "Edon" och han ville alltid prata mycket med honom och sitta vid hans sida. Han frågade mig igår: "är Edon där mormor är nu?- Det vill inte jag!" Nej inte jag heller...

2 kommentarer:

Charlotta Åberg sa...

lille max.....tråkigt.

Nina sa...

Vad jättetråkigt! Hälsa kusinen med familj från mig!
Vad skönt att du precis träffat dem i alla fall.