fredag 19 december 2008

Möten, människor & snöiga Schweiz

I Schweiz har de snöat rejält berättade min vän Michael så nu blir det snart skidåkning för vår del. Jag ser verkligen fram emot att få vara utomhus och att röra på mig eftersom det känns som om jag spenderat hela hösten på ett kontor inomhus. Min son ser också fram emot att resa iväg men han säger att vi ska åka till Spanien hela tiden för det är den enda långväga resa han verkar komma ihåg (den var i somras). Det ska bli härligt med ledighet och främst mysigt att träffa gamla vänner och bekanta. Denna vecka har varit full med fina möten - Egons begravning var i tisdags och då träffade jag människor jag inte sett på länge. Det var en fin tillställning. Och igår kom faster på snabbt besök. Det är det julen handlar om- att umgås och träffas. Nyår spenderar vi i Göteborg hos finsyster. Det blir härligt att träffas och se hur hon bor. God jul säger jag! TA HAND OM ER SJÄLVA OCH VARANDRA (som Jerry Springer brukar säga ;-).

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hoppas ni har en underbar jul du, Max och Mattias! Kram