onsdag 18 mars 2009

Den rätte...

Idag kom våren kändes det som, härligt! Tyvärr är jag trött, trött, trött. Sov inte alls bra med en sparkande, snarkande son bredvid mig i sängen. Men det blir nog bättre. Igår kväll var jag ännu en gång på det fantastiska danspasset på Friskis & Svettis pga. att min kära inneboende ställde upp som barnvakt, det var toppen. Sedan roade vi oss med att se på Den rätte för Rosing på femman men det blev mest klagande över hur onaturlig Linda Rosing ser ut med sina overkligt stora bröst och plutiga läppar och hur blåsta alla medverkande verkar vara... så pinsamt att fläka ut sig så i TV tycker jag, men visst var det underhållande (jag är lättroad ;-). Efter det blev det Desperate Housewives. Som ni ser har jag verkligen avancerad TV smak. Ikväll blir det dock inte Grey's Anatomy som är en annan favorit eftersom vi ska ut och äta med jobbet - till Östgötakällaren bär det av, det ska bli mysigt- och gott!

1 kommentar:

Nina sa...

Mmm... Restaurang... Smakar gott...