torsdag 26 mars 2009

Vägra vara sjuk

Ja nu sitter jag här med rinnande näsa, feber och munsår och dricker rooiboste. Fy vad trist. Jag somnade tillsammans med sonen kl 20 igår kväll och fick alltså gott om sömn men mår inte så mycket bättre ändå. Detta kommer dock går över, ska inte klaga. Jag piggar upp mig med att tänka på sommaren och alla dess roliga festivaler. OK, att jag är 38 men jag tror nog att en liten tur till Arvikafestivalen nog ska kunna läggas in i sommarplanerna. Thåström spelar ju, och Depeche Mode, och Jenny Wilson och Fever Ray och NiN mfl. Tänk - min fd. privatstudent i engelska ska åka dit och han är 17 år! Vi kanske ses i vimlet han och jag :-) Jag behöver dock en husvagn för jag tror inte jag orkar med att sova i tält i tre dagar. Någon som har?

Inga kommentarer: